TOP HAREKET ETTİRME

ÖRNEK AÇIKLAMASI


Bu örnek, tuş algılama başlığı bloğunu kullanarak bir kuklaya hareket eklemenin nasıl yapıldığını göstermektedir.

  • Programlama Modu
    : Blok Kodlama
  • Kullanılan Uzantılar/Kütüphaneler: Motion (Hareket), Events (Olaylar)
  •   Yayınlanma Tarihi: 8 Temmuz 2024

Etkinlik Zamanı

1

Bir kukla seç düğmesine tıklayalım ve Kukla kütüphanesinden "Ball" isimli kuklayı seçelim.

2






Bir dekor seç düğmesine tıklayalım ve Dekor kütüphanesinden "Xy-Grid" isimli dekoru seçelim.

BALL Kuklamıza Aşağıdaki Kodlarımızı Yazalım


Top Hareket Ettirme Oyun Görünümü






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pictoblox Hareket Kod Blokları

Hareket Kod Blokları ( Pictoblox Junior )

Face Detection(YÜZ TANIMA )(Pictoblox Junior 4 yaş Eklentiler)