Kukla Yönlendirme

 

ÖRNEK AÇIKLAMASI




Bu örnek, PictoBlox'ta bir kuklanın yönünü nasıl kontrol edeceğinizi göstermektedir.

Programlama Modu: Blok Kodlama
Kullanılan Uzantılar/Kütüphaneler: Hareket (Motion), Görünüm (Looks), Kontrol (Control), Algılama (Sensing), Operatörler(Operators)
Yayınlanma Tarihi: 07/07/2024 

Etkinlik Zamanı

1


Bir kukla seç düğmesine tıklayalım ve Kukla kütüphanesinden "Arrow1" " isimli kuklayı seçelim.

2



Bir dekor seç düğmesine tıklayalım ve Dekor kütüphanesinden "XY Grid" isimli dekoru seçelim.

Arrow1 Kuklamıza Aşağıdaki Kodlarımızı Yazalım



Kuklayı Yönünü Veren Oyun





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pictoblox Hareket Kod Blokları

Hareket Kod Blokları ( Pictoblox Junior )

Face Detection(YÜZ TANIMA )(Pictoblox Junior 4 yaş Eklentiler)